Hur profilerad dryck kan användas

Profilvatten och annan profilerad dryck är otroligt mångsidiga produkter.
Adwater producerar och levererar dryck till nästan branscher och allt från små enmansbolag till stora internationella koncerner.

Vi producerar och levererar allt från 18st flaskor till flera tusentals flaskor på ett och samma tillfälle.
För kunder kan vi även erbjuda lagerhållning och avrop utifrån era behov.

Oavsett er storlek så hjälper vi till från idé till produktion och leverans.

Yasuragi / PET-flaskor
Med ett fokus på hållbarhet så skiftade Yasuragi från plastmuggar till PET-flaskor.
Rund om i konferens- och spaanläggningen finns vattenmaskiner som tidigare hade plastmuggar.
Varje besökare nyttjad i snitt 15 muggar per vistelse.

Kostnaden för en profilerad PET-flaska var likvärdig plastmuggarna men att nu även får marknadsföring med produkten då besökarna tar med flaskan hem, till jobbet och gymmet.

Spotify – Profilvatten 330ml
Spotify vill sprida sitt varumärke.
Istället för att köpa Loka/Ramlösa så köper man profilerat vatten till sina kontor samt till event, utställningar och mässor.

Profilvatten adwater 330ml

Restaurang . Profilvatten 500ml
Istället för att köpa Ramlösa/Loka till restaurangen eller caféet så väljer fler att använda profilerat vatten.
Kostnaden är densamma men att man även får marknadsföring av sitt varumärke och företag.

Profilvatten adwater 500ml

LG – Energidryck
Vid produktlanseringar, mässor och event väljer LG att använda profilerad energidryck som en del av marknadsföringen. Produkten är perfekt mot en mer aktiv målgrupp.

Pappmuggar med tryck
I Sverige dricker vi i snitt 3 koppar kaffe per person och dag. Totalt blir det c.a. 9kg kaffe om året.
Att marknadsföra sig via muggen är en kostnadseffektiv lösning som även associerar varumärket med värme och glädje.

Pappmuggar med tryck adwater

Sverigeflyg – Julmust
Sverigeflyg valde att i sina sju olika flygbolag sälja profilerad julmust under november och december varje år. Genom profilerad julmust sprider man julstämning på flaska.

It’s a MUST to brand!

Busfabriken – Sortiment
Att ta avstånd från socker löses genom ett brett sortiment av smaksatt vatten.
Busfabriken skapade ett helt eget sortiment bestående av stilla vatten, kolsyrat naturellt vatten, kolsyrat vatten citron och sockerfri hallonläsk.
Utöver det finns även smakerna päron och fläder.

Som kund kan du alltid mixa fritt för att ta fram ett sortiment som passar er verksamhet.

Löplopp
Vatten och löplopp går hand i hand och är en ekonomisk hållbar lösning.
Dela ut vatten tillsammans med en sponsor under loppet eller i mål och få positiva gensvar från löparna.